Sırala: Eklenme | İzlenme | | Rastgele Sort Ascending
Görünüm:

piç güzel kadına götten veriyor

0 Views0 Comments

defalarca bakışmıştık Bana karşı bir şeyler hissettiğini biliyordum ama bana kendini teslim edecek kadar buraya bakire sex hikayesini yazacak kadar olduğunu sanmıyordumBir kız arkadaşım aracılığı ile gelmişti Sevalin ...

çıtır güzel kaşara anal vericek

0 Views0 Comments

istiyolardı ben bittim dedim istersenin tolgayı çaırayım dedim tmm olur dedi aradım geldi oda zaten hiç deneyimi olmadığı içi onları ö yle gö rünce hemen eli yarrağında boşaldı sonra ben biraz dinlendim z geldi birden...

çıtır güzel kadını amcıktan sikiyor

0 Views0 Comments

giremiyordu tabi haliyle her eve gitmek zorunda kalıyordu benim okulun gö revlisiyle aram ii olduğu için beni kırmadı ve anahtarı verditabi biz beraber okula girdik bu hemen lavaboya koştu biraz sonra çıktı ben bunu ş...

2 kaşarı yatırıp sonrada sikiyor

0 Views0 Comments

artık bagırmaya başladı sok artık içime demeye bende dayanamıyordum yavaş yavaş dayadım ama zorldı boyu 18 santim falan fakat kalın oldugu için girmiyordu aslında amı ö yle sulanmıştıki birazdaha zorlayınca girdi ama ...

esmer koca memeli kadına basma

0 Views0 Comments

yandanda soyuyom en sonunda bir tanga bide sütyen kaldı bendede sadece boxer var ben bunu heryerini ayaklarddan amına ordanda boynuna kadar bi güzel yaladım he bu arada benm gibi de kimse bu kadar güzel yalayamz neyse...

iri gögüslü çekici kadına amdan sikiş

0 Views0 Comments

falan yoktur kızrıpta gitmem neyse bir haftadan sonra gene ben bunla çalışıomanasını satim tanga giymiş bu benm önümden gidio ben onun göte bakark yol alıombu arada bir arkasına bakıo onun göte baktıımıda farkedioneys...

koca götlü sexsi güzel kadına amdan verme

0 Views0 Comments

anlatirken bile amim sulanio Neyse bununki iyice sertti we ben de zaten boşalicak duruma gelmiştim ama tutuyordum kendimi Amim sicacik ve sulanmişti Neyse bu üzerimde gisdip geldikçe inliyordum külodomu siyirmaya kalk...

ateşli güzel sexsi kıza amdan sikiş

0 Views0 Comments

o da iyice azmış olmalıki zaten gülün ağzından ıslanmış olan sikini Gülün götune kökledi Gül aramızda tost olmuş zevten bayılırcasına tiz çığlıklar atıyordu Ben kendimi ne kadar tutabilsemde geç boşalsamda artık tutam...

sexsi güzeller birbirlerini takmaya sikiyorlar

0 Views0 Comments

çıkartıyordum Ihhhlamalar atrmıştı gülde artık yalvarmaya başlamıştı Artık vaktinin geldiğini düşünüp kocası ağzına verirken bende sırt üstü uzanmış gülün amına sikimle fırça darbeleri atmaya başlamıştım beni kendine ...

sexsi güzel kadına götten verme

0 Views0 Comments

dışında baraj manzaralı bi restorana götürdümelini tutmamla sarılması bir oldu bana zaten film orda koptu bende kafaya koydum bırak gittiği yere kadar gitsin dedimyemekten sonra napıyoz aşkım diince seninim bugün dedi...

sexsi güzele bacak arası sokma

0 Views0 Comments

ellemiceksin götten sikebilirsin dediBende amını siktirmicektin neden bu kadar isteklisin dedim ve her yerini yalamaya başladımamını iyice yaladım artık iyice azmıştı beni amımdan sik kızlığım senin olsun diyorduBende...

zenci sexsi kadını domaltıp sikme

0 Views0 Comments

bir kız vardıbu kız benim önümdeki bu durumu fark etmış ve her beden iğitimi dersinde gözleri önüme odaklanıyorduaslında bu durumdan bende rahatsız olduğum için beden eğitimi dersinden önce tuvalette hep masturbasyon ...

çıtır kızı yatırıp bir güzel sikme

0 Views0 Comments

onu yatağa yatıp uyuya kalmışık kaktım ki neşe üstümde zıplıyor ohhhh ahhhh diyordu bende kapatttım gözlerimi onu sikyirodum yataktan kaktım bacaklarını omzuma aldım amını deşmiştim götüme ver diodu götüne boşaldım te...

çekici güzelin amını yalayıp sikme

0 Views0 Comments

hafif yana iterek amına dil darbesini vurmaya başladım Tuğba garip garip sesler çıkarmaya başladı Dilimi içine sokup çıkarıyordum Tuğba saçlarımı tutmuş hayvani bir şekilde çekiyordu Canımı acıtıyordu ama kimin umurun...

sarışın sexsi kadını amdan sikme

0 Views0 Comments

ben irkildim sanki ilk defa giriyor gibi acımaya başlamıştı amım bu koca yarak önünde yumuşak sözlerle rahatlatmaya çalışıyordu ve başarılı da olmaya başlamıştı yavaş yavaş o koca şeyi içime aldığımı biraz kalkınca an...

ateşli sexsi güzele yalattırıp sikme

0 Views0 Comments

birden durup önce benim pantolonumu sonra kendininkini çıkardı sadece iç çamaşırlarımızla kalmıştık ki hemen külotunu da indirdi o zaman iyice korkmuştum çünkü kalın ve uzun bir aleti gayet sert bi şekilde bana girmek...

taş gibi pornocu kadına amdan verme

0 Views0 Comments

var ama bir tanesi yeterliAlmanyanin nrw eyaletinde Dortmund sehrinde kaliyorum 44 yasindayimBen ayrildim 10 senedir yalniz yasiyorum önceleri cok sosyal faliyetlerde aktif olarak calistimdan dolayi televizyon ve gaze...

iri gögüslü çekici güzeli götten sikiş

0 Views0 Comments

çevresine sürdü yatağa uzandı pastayı da komidinin üstüne koydu hadi ye beni dedi Ben göğüs uçlarını çukulatalı pasta eşliğinde yalıyor emiyordum Hülya bacaklarını sırtıma dolamış ayaklarını bacaklarını tenime sürtüyo...

koca memeli porno starına amdan sokma

0 Views0 Comments

artık pantolona sıgmıyorduactım ve onun elını aldım benımkını oksa dedımılk basta cok sasırdıbellıydı daha once hıc bır erkekle yakın teması olmamıstıdaha sonra yalamasını soledım ama o ıstemedısonra ben onun pantolon...

dar amcıklı liseli güzele amdan sokma

0 Views0 Comments

fakat dınlıyordugece 3 e kadar konusmustuk ve ben telefonda onla sevısmıstım o ıse sadece dınlemıstısabah uyndıgımda ben dun gece ne konustum dıye dusunuyordumertesı gece yıne ben reyyanı aramıstımve uzun bır konusman...

koca memeli sexsi kadına amdan basma

0 Views0 Comments

basladı " bende onun dudaklarını opuyordum ve bunu sıcma pozısyonuna getırdım ve bır osktum buna bu bagırmaya cagırmaYA BASLADI veben bunu boyle yarım saaat siktikten sonra bu bewnım altımda 2defa bosaldı ben hala...

koca gögüslü güzel kadını amdan becerme

0 Views0 Comments

abanıyodum iyic karımda arkamdan taşaklarımı yalıyodu 10 dakka falan siktikten sonra geliyom deyip karım meralin ağzına boşaldım onlarda saolsunlar hiç ziyan etmedilerve sigara içtik ve duşa girdik sonragece epey olmu...

olgun zenci kadının agzına boşalma

0 Views0 Comments

sordum ekonomik durumları iyimacera olsun dediler sonra ne ben onlarıgordum nede onlar beni guvanlerine layık olmak içinde burada gercek isimlerini belirtmedimevli çiftlerbekarlaR tek bayanlar gercek sexi yasamak iste...

domalmış azgın güzeli götten sikme

0 Views0 Comments

geldimki Tugba nın yuzune memelerine ve göbeğine gelecek sekilde patladım Arda 31 çekerek boşalmıştı ama ben Tugba nın amını yalamaya doymadım ama Ardaya anlam veremedim böyle güzel amcık akşama kadar emilmezmisonra o...

azgın genç kıza amdan sokma

0 Views0 Comments

harikaydı yaa böle zevkleri yaşamak istiom tabi dürüst sır tutabilen birisiyim benim içinde bunlar çok önemli bu konularda hassas olan kızların evlilerin ve dulları bekliyorum msn adresim böle bi sitede olmaktan keyif...

Duvarda açtıkları delikten meme arası sikiş ve boşalma izle

0 Views0 Comments

sonra etegimi kaldırdı altakki 250 gıram amcıgıma gozunu dikti sonra beni okulun arkasına goturdu ve ters cevirdi osırada ne yapyıgımı bilmiyordum amcamın kızı amını kaşıyordu onada yunus soldırdı bizi sike sike oldur...

Açık alanda çalı dibinde sex izle sokakta sikiş

0 Views0 Comments

dayadımEmmesi öyle güzeldi ki çıldırıyordumAğzına tamamını verdim ve emdiSıra bendeydiAmını elimle aralayıp yalamaya başladığımda kızlığımı boz dediAma bozmadımSikimin ucunu amına dayadım yavaşça girip çıktımsiktikçe ...

0 Views0 Comments

hayatlarına geldi Emel aslında kocasını çoktan terk edeceğini ama cinsel yönden kocasının onu çok iyi tatmin ettiğini söyledi Buna şahittim çünkü onların yatak odasıyla bizimki yapışık olduğundan Emelin çığlıklarını d...

koca memeli güzel kadını amdan sikme

0 Views0 Comments

bağırdığını kocasının da çok sinirlendiğini ve onu tartakladığını söyledi Kavga büyüyünce detartaklama biraz abartılı olmuş anladığım kadarıylaadam gideceğini söylemiş bu da arkasından dur gitme falan derken kapı kapa...

bikinili kaşara yalaattırıp sikme

0 Views0 Comments

oturdu ve ben ö nüne ö nlüğü bağlayıp eldivenlerimi taktım ve ağzını açmasını istedim ağzını muayene ederken ister istemez bacaklarım ona sürtündü ben dişleriyle ilgilenirken kız ikide bir dirseğini koltuktan uzatıyor...

üniversiteli kızları yurtta sikme

0 Views0 Comments

basımdan gecen bı olayı anlatacagmbir gün masturvasyondan acayıp bıkmış bi sekılde sexshop a gittimbi tane sısme bebek aldımo gunde zaten ev bostueve geldım ve sisme bebekle ufak ta olsa fantezı yapmaya calıstımtabıkı...

Gizli kamera arkasında Türk Sex izle

0 Views0 Comments

akşam konuşmaya devam ettik.tatillerde de memlekette görüşürdük. msn sohbetlerimiz zman içinde iyice samimileşti.onu sevdiğimi söyledim birgün.meğerse o da farkındaymış.ama bana yaşıtlarınla ilgilen diye tavsiyelerde ...

« Prev